AKU dan OFFICE  

Posted by Mohd Norsham

Erhm. Entry kali ni just nak citer skit je pasal opis aku tue. Lately ni banyak plak keje2 nak kena buat, bos aku dan bos kepada bos aku plak asyik off day & out station je. So banyak la keje mereka yang aku dan officemate aku yg lain tu nak kena tolong settlekan. LETIH beb! Department aku ni memang banyak keje, biasa la Training & Corporate Department, so banyak la meeting2, training2 dan yang seangkatan dengannya perlu dilaksanakan.

<-------Aku di Office

Kerja memang banyak, tapi officer kat department aku ni ade la dalam 10 orang. Masing2 jadi lipas kudung la bila kerja melambak, terlari sini sana. Time kerje banyak + menimbun, kami dah tak reti berjalan, semua berlari je. HEHE. tinggal tak melompat2 je lagi.



<--Meja aku yang serabut


Ni la dunia pekerjaan, penat tak terkata! Kena plak klu dapat kerja last minit & nak kena settlekan secepat mungkin, memang HAMPEH la kan. Balik comfirm la lambat, kadang2 time lunch pon tak kluar, mengadap kerje punya pasal. Dulu time blaja ENJOY je, pegi kuliah, balik buat assignment. Sampai masa hantar assignment pastu amik EXAM. Hujung2 minggu je mesti free bleh kuar jalan2 ngan kawan. Tapi bila dah keje ni, lain plak kaedahnya. Tapi biasa la, dunia pekerjaan ni memang la banyak perbezaannya dari belajar dulu kan. HEHE. Tak kesah la, janji ROCK.


Ape ade atas meja?
-Laptop Spider aku.
-Printer Canon Pixma Bj 1000
-Maxis Broadband
-Buku Log Tugasan Harian
-Document @ Tugasan yang dah siap dan belum siap.






This entry was posted on Wednesday, January 28, 2009 at 11:22 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment