Bowling 4ever  

Posted by Mohd Norsham

Korang semua mesti ade hobby kan...ape ek....bleh la kot nak kongsi2...actually aku ni mmg bowling addict .....tiap2 mggu mesti singgah bowling center....ye la...dah hobby aku berbowling...haha...kadang2 ngan kawan2....kadang2 keseorangan....yang penting aku heppy n semua masalah hilang bila main bowling ...really like it & enjoy so much...so sape2 yag kat luar tue pandai main bowling bleh la kita main sama2 nanti...huhu...stakt ni aku dah ade set sendiri. actually aku start berbowling ni dari form 1...mula2 just suka2 ....lastly jadi hobby plak...sampai sanggup melabur ribuan RM utk mendapatkan set sendiri...so nak kongsi la skit gambar set aku nie..:



p/s: tengah mencari bolabowling baru untuk koleksi tembahan...badget nak cari lagi 2 bj ..



This entry was posted on Sunday, January 11, 2009 at 12:27 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment