My 2nd Bowling Ball  

Posted by Mohd Norsham

Yuhhuuuuuu...nampaknya bertambah la koleksi bola bowling aku..tapi kali ni aku just tambah 2 biji je lagi..dan yang pasti ianya bukan bola baru la kan...xde duit dah nak beli bola baru...bola 2nd je..aku angkat dr mmbe aku budak UMKL..tak mahal sangat la..boleh la...lagi pon 2nd je...aku amik bola ni ni pon just suka2 ...nak try test bola2 jenama lain selain Track Cotender (My Beloved Ball)....hehehe Kat bawah ni ade la gambar2nya.....sila2 la tengok ye....Tapi jangan terkejut tengok keadaan bola nie...ni sebelum di resurface ...mmg nampak agak kotor n calar...aku dah hantar "service"...lepas nie berkilauan la bola2 nie..tggu entry seterusnya...aku akan tunjuk kan betapa kilaunya bola2 ku ini.....(intro entry je nie)....hehehe

Storm El Nino - 14.8 lbs

Storm Trauma - 14.2 lbs


Ha..ni plak bola 2nd yang aku tolong amik utk besfren aku ..si fazrul a.k.a joe ...dia kat johor skang....tak sempat nak blik..so aku tlg la belikan...haaa...nah amik...bola ko...hehe

Brunswick Domolition - 14.0 lbs

p/s: sape2 yg kat luar tue nak beli bola or tengah cari 2nd ball...bleh roger aku..mana la taw..kot2 aku bleh tolong ...hehehe

This entry was posted on Wednesday, January 14, 2009 at 11:29 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment