tO Many THING for tO Many REASON  

Posted by Mohd Norsham

Sejak kebelakangan ni banyak benda sangat yang berlaku dalam hidup aku. Ada yang happy & ada gak yg macam gampang. Sebab tu la dah lama sangat rasanya aku tak menghupdate blog aku nie. Tapi nasib baik x bersawang lagi. Under control la agaknya. Walau ape pon yang terjadi, hidup perlu diteruskan, tak begitu SIFU? alah bisa tegal biasa bak kata orang. Klu dah biasa semuanya akan jadi biasa. Tapi klu tak biasa, yang tak biasa tu la akan jadi bisa kehidupan yang paling unggul kan. So, bisa atau tak kita tolak tepi dulu. Janji lumrah kehidupan & ketentuannya mesti di terokai dan hadapinya dengan REDHA tanpa sebarang rungutan. Percayalah, kita sentiasa dibawah lindungan-NYA. InsyaALLAH. Terlalu banyak sangat keje2 kat opis tu sehinggakan tak menang tangan nak dibuatnya. Kerenah orang yang pelbagai membuatkan aku cepat rasa letih. Cuaca skang ni pon x menentu, asyik hujan, panas je. Ni semua punca penyakit klu kita tak jaga diri dengan baik. Tapi walau ape sekali pon berlaku, jangan katakan TIDAK pada ketentuan kehidupan anda. Sentiasa mengamalkan cara hidup yang sihat. HEHEHE. dah merepek plak aku ni. ye la. hujung2 minggu ni xde ape nak buat, so rasa skit bosan la.

This entry was posted on Monday, March 23, 2009 at 11:36 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment