Holiday Season  

Posted by Mohd Norsham

27 hb yang lalu, aku telah bertolak ke UUM kedah, kembali ke hutan sintok dengan satu tujuan utama iaitu menghantar laporan. Alhamdulillah, semua report aku settle tepat pada masanya dan selamat dihantar pada penyelia aku. So skang baru la lega rasanya hati bila semua bebanan sebagai seorang student dah takde. So skang aku tunggu masa untuk konvo je lah. HEHE. So nak citer la skit holiday season aku kali ni. Sampai je UUM, aku trus tumpang menginap kat blik membe aku. Seminggu gak la duk lepak kat UUM nie. Jumpa kawan2 lama, best plak rasanya. Lepak sama-sama, BBQ sama-sama, Jalan-jalan sama-sama, Huh....memamg best la, sebab duit keluar macam ayaq (air).

Actually aku plan duk UUM lebih kurang seminggu, then trus balik Kl coz leageu aku tak settle lagi. But im decide to visit my grandma 1st at perlis. So esok (Jumaat), aku akan ke perlis and maybe stay kat umah nenek aku about 1 week. HUh..tak dapat gak la nak balik KL awal. So kali ni aku just jalan-jalan2 area kedah and perlis je. My cousin ade ajak g hatyai, tapi duit tarak, so tarak boley pegi la. HEHE..

This entry was posted on Friday, May 1, 2009 at 3:20 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment