Medical Checkup at HTAR  

Posted by Mohd Norsham

Hari ni pagi2 lagi aku dah bangun. Siap2 nak pegi Hospital besar Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang. Actually hari ni aku janji ngan my mom nak bawak dia pegi medical checkup coz last month dah buat appoinment ngan doc. Aku minta cuti half day je. Pekerja cemerlang la katakan. klu tak akibat sakit2 nie, aku mesti pegi keje. HEHEHE. Dah alang2 menyeluk pekasam,biar sampai kepangkal lengan. Aku pon tak bape sihat, batuk2, sakit tekak masih menguasai diri aku nie. So aku pon buat la pemeriksaan sekali + ambil Ubat tambahan. Punya lah ramai manusia kat HTAR tu, dah la nak cari parking punya susah. 2,3 kali aku pusing2 kawasan hospital tu. last2 dapat parking dalam bangunan, tak la my WIRA tu berjemur.HEHE. 4 Jam duk dalam bilik menunggu sementara sampai giliran jumpa doc. Ni yang aku paling x suka, g hospital kerajaan sure kena beratur panjang, kena tunggu lama, layanan buruk, sakit hati dan mcm2 lagi la. Baik pg private hospital, bayar mahal2 pon puas hati & yang paling penting tak sakit hati. Lain kali aku xmau la g hospital kerajaan klu tak kerana TERPAKSA. Rela aku bayar mahal2 lagi, janji service yang diberikan terbaik. Buat pekerja HOSPITAL KERAJAAN kat luar tue, sentiasa la memberi layanan yg terbaik kepada patient anda, dah la diorg sakit, tengok muka korang yang masam tu, lagi bertambah sakit. Sakit ape? SAKIT ATI la. HAHAHA

This entry was posted on Monday, January 19, 2009 at 2:52 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment