Rahsia Bisnes Orang JEPUN  

Posted by Mohd Norsham in

Kali ni aku nak share ngan korang semua tentang sebuah buku yang aku baru beli. Buku yang penuh dengan rahsia dan formula kejayan dalam perniagaan. Nama buku ni "RAHSIA BISNES ORANG JEPUN". Memaparkan beberapa kisah dan tauladan berkenaan kejayaan dan kesempurnaan dalam melaksanakan sesuatu perniagaan. Buku ini juga lebih memberi gambaran menyeluruh kepada pembacanya bagaimana hendak berjaya dalam perniagaan dari tapak permulaan hinggalah kepuncak kejayaan. Bagus kan buku nie. Klu dibaca satu persatu, kita dapat lihat betapa hebatnya orang JEPUN ni dalam perniagaan. Tak mustahil la negara diorg boleh maju kan. Klu nak dibandingkan dengan orang MALAYSIA terutama MELAYU, jauh bezanya!! So, klu korang kat luar tue minat membaca buku2 kejayaan ni, aku rasa buku ni adalah terbaik utk korang beli. So, ni ada sedikit info pasal buku nie :-



Tajuk : RAHSIA BISNES ORANG JEPUN
Penulis: Ann Wan Seng
Genre : Pengurusan dan Perniagaan
Penerbit : PTS SDN BHD
Harga : RM 29.90




"Orang JEPUN terkenal dengan budaya KEISAN atau pon GILA KERJA. Budaya inilah yang membantu mereka BERJAYA dalam BISNES yang dilakukan. Ketahuilah lebih banyak lagi rahsia orang JEPUN dalam buku ini. Sesuai sebagai PANDUAN dan MOTIVASI kepada USAHAWAN TEMPATAN".



This entry was posted on Saturday, January 17, 2009 at 11:40 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment