Lepak kat TIMES SQUARE  

Posted by Mohd Norsham

Hari tu aku trun KL nak lepak2 ngan membe2 aku. Awal pagi lagi aku dah sampai KL, lepak blik mmber aku kat IDFR tu. Mula2 plan nak g mid valley, tengok jalan jem semacam je, we all decide lepak time square je. actually tak plan asas pon, ikut suka ati je la nak pegi mana pon. HAHAHA. so sampai je kat TS, masing2 dah lapar tahap cipan, ape lagi meraban la cari makan. Cari punya cari, kitorang lepak makan kat chicken rice shop je.

Tengok la, penuh meja kitorang order. Melantak tak hengat punya. Ade package CNY, for 3-4 pax just RM 70++. So kitorang pon order je la. Makan sampai muntah. HAHAHA. Sampai sendat perut aku makan banyak2 nie.

Lepas makan kitorang trus ke BORDERS, nak cari buku. Membe aku ni nak exam PTD nanti, so kena la cari buku pengajian am. Study la ko sorang2. Puas mencari buku tu, takde pon. Kena pegi cari tempat lain la nampaknya.

Then kitorang tengok movie. ONG BAK 2. Full of action dan memang best la. 18sg movie, memang ganas dan banyak aksi bunuh membunuh. Tony Jaa still the best . Macam ne la dia boleh bertomoi macam tu kan. A 1000 vs the one & only. Korang pon mesti pegi tengok movie nie. memang tak menyesal la RM11 beli ticket.


This entry was posted on Monday, February 9, 2009 at 3:07 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment