Letih + Busy = Tension  

Posted by Mohd Norsham

What a day....

Hari ni aku rasa letih sangat sebab asyik memikir pasal NEOVEC ENT je. Business baru nak naik mmg banyak la nak kena run. Nasib baik ade 4 orang rakan kongsi yang sudi berkongsi suka duka. Actually, kebelakangan ni aku terlalu busy dengan progress utk training and development specialize to human capital accesment.

Banyak plak perkara nak pikir bila nak buat menda2 macam nie. 6 tahun dulu xde plak aku rasa letih + bz macam ni skali. Maybe that time aku just follow the consult comp je. But now, im the one of owner, so busy mmg la tahap gaban. Macam2 nak kena pikir, dari "A" sampai "Z". Supporting team pon tak dapat lagi, consult advice pon masih dalam perbincangan.

Tapi, xpe la. Orang kata alah bisa tegal biasa kan. Benda2 macam ni dah biasa cuma sedikit letih dan busy yang menyebabkan aku jadi tension seketika. Hehehe. Hopefully semua usaha ini akan berbaloi dengan jutaan ringgit la. Ape2 pon, hidup mesti diteruskan dan yang penting hidup mesti.....Enjoyyyyyy!!!

Letih + Busy = Tension

Sabar + Usaha = Kejayaan

Tension / Kejayaan = Kecemerlangan dan Keuntungan

OOppss...betul ke formula aku nie ???

This entry was posted on Tuesday, May 19, 2009 at 12:32 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment