Prosper Siswazah PNUB : Permohonan Diterima  

Posted by Mohd Norsham

Alhamdulillah, syukur kehadrat Ilahi.

Permohonan aku untuk pembiayaan perniagaan di bawah skim prosper siswazah PUNB telah diterima dan secara tidak langsungnya, langkah pertama aku dalam proses permohonan ini telah berjaya. Seterusnya aku telah diminta untuk menghadiri satu kursus penilaian program pembiayaan. InsyaALLAH esok jam 8 pagi aku akan ke Majlis Perbandaran Klang untuk menghadiri sesi taklimat dan penilaian.

Actualy aku bercadang untuk membuka satu training center yang memfokus kepada latihan dan pembangunan modal insan pelajar sekolah dan mahasiswa. Dah lama aku dan rakan2 aku bercadang nak membuka training center ni. InsyaALLAH, kami akan berusaha sehingga berjaya. Mohon rakan2 di luar sama mendoakan kejayaan kami dalam merialisasikan impian ini. Anda yang berminat untuk mendapatkan pembiayaan di bawah skim prosper siswazah ini boleh mendaftar secara talian terus melalui laman portal www.punb.com.my

This entry was posted on Friday, May 15, 2009 at 5:15 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment