Special For My Mum  

Posted by Mohd Norsham

This is special for my mum for mother day celebration on 10th may.
A green sweet cup cake.
Chocolate moist.
This is special for u mom!
kek yang telah di masukkan dalam kotak. mmg cantik kek yang sue buat untuk my mum nie. rasa pon sedap sangat. Mmg ikut tema warna kesukaan mak aku la iaitu hijau. Ape ape pon thank so much to sue make it awesome. really nice cake, the taste also sedap and the best is design kek tu, mmg cute2 je. hehehe

So, sesiapa yang nak order sweet cup cake bleh la layari blog sue at sweetsuecupcakes
thank & kredit to sue (my luvly frenz 4ever)

This entry was posted on Saturday, May 9, 2009 at 4:59 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

JAYYA... Shamz.. thanx 4 da compliments.. n thanx promote my cupcakes. :P anyway, ur mum such a lucky person ada anak macam ko.. serious!! sbb jarang tau orang lelaki nak bgi sesuatu untuk mak.. my sis pun ckp camtu.. :) anyway, thank u again my dear friend.. :)

May 10, 2009 at 3:03 AM

u r welcome

May 12, 2009 at 12:04 PM

Post a Comment