Bila Malam Menjelma  

Posted by Mohd Norsham

Kul 8.06 (jam HP aku)…

Hp aku berbunyi dengan merdunya (ringtone message)

+1 message receive

++read message

+++dah siap ka?

++++sender “Hadi eon”


Alamak!! aku tak siap lagi!! Bergegas la aku siap, tanggal kain + baju, sarung boxer + pakai seluar + pakai baju. Amik wallet + gelang tangan + Hp +kunci. nak pg mana nie. aku nak pg pasar malam la ngan Hadi & Ria. Trus aku trun naik kete. Sebelum gerak kitorang g amik Ria kat kolej dia. Dasar pompuan, mmg la lembab bersiap! Bila dia trun je, kitorang trus gerak ke tanah merah.

Besar gak la pasar kat tanah merah tue, 1st time aku pg, orang yang datang tak payah story la, sesak beb! Pusing2 sambil cari makanan. Mula2 tu tak mau beli ape2, tapi aku tibai gak beli putu mayam RM 2, Peneram RM 2. yang paling best aku beli "madu lebah rimba" RM 20 sebotol (ni pun hutang kat Ria). Hadi ngan Ria beli gak makanan bukan aku sorang je ok!

Puas pusing2, kitorang plan makan kat tepi secret recipe, ade gerai char kue teaw. Aku order sup daging je, diet katanya! Haha, diet menatang ape, lantak semacam je! Kitorang lepak lama gak la kat gerai tue sambil “gossip2”, sampai kul 10.45 mlm gak la. Pastu baru gerak balik kolej.

<----------------Ni la dia Hadi a.k.a Pak Kod!
Ria a.k.a minah kecoh (opss!!) ------------------------->





**ha, tengok la. Lain yang aku rancang nak buat, lain yang jadinya. Sebagai manusia ni, kita mampu merancang tetapi ALLAH yang menetukan segalanya. Ketentuan tetap ketentuan!



This entry was posted on Friday, May 9, 2008 at 12:48 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment