Gathering @ Kenduri Kawen  

Posted by Mohd Norsham

Tengah hari tadi aku pegi kenduri kawen membe aku kat pandamaran klang. Sharifah dan pasangan nya Ery. Dah kawin member aku sorang nie. Alhamdulillah. Tapi yang best tue aku dapat jumpa & lepak2 ngan kawan2 lama time diploma dulu. Lama gak la rasanya tak jumpa & lepak sesama. Masing2 bz ngan agenda masing2 kan. Tambahan aku ni,lagi la bz ngan pelbagai keje dan hal. Ramai gak la member yang aku jumpa antaranya Buntat, Eyo, Man, Rahim, Azizi, Talib, Aril,Sarjit, Jimang, Bitu, Huda, Suwaibah, Ina, Ila,Fiza dan beberapa orang lagi la. Sekali sekala lepak best taw, banyak je citer2 + gosip2 baru nak disembangkan. Hahahah. Ape2 thank ar kat member aku. Bukan slalu nak dapat peluang lepak2 kan.

Suwaibah plak plan next week nak g tengok wayang + bolwing and jalan. Best gak !! so Nanti dapatla jumpa diorang lagi. Ape2 aku enjoy ar hari nie dapat kuar lepak2 ngan membe lama walaupon badan penat dan letih + tak baper sihat kan. Harap persahabatan aku ngan diorg semua ni berkekalan la sampai bila2. Tak sabar nak tunggu jemputan kawin seterusnya. Aku ni bila plak nak Kawin kan..HAHAH...lambat lagi rasanya. Nak Kumpul Harta Marta banyak2 dulu. Pada si"DIA" harap dapat bersabar la ye. Saya nak kumpul harta n nak capai cita2 saya dulu. Nanti semuanya dah termakbul baru kita kawin ok. HEHEH. Harap si"DIA" paham la.

p/s: Nanti aku post gambar2 yang aku snap time kenduri & lepak2 tue. ENjoy!!!


This entry was posted on Sunday, January 18, 2009 at 5:41 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment